1. opcija. MySony produkta reģistrācijas pasts (tikai kameru produktiem):
Dažu kameru produktu reģistrācijas laikā, iespējams, garantijai tiks piešķirts papildu gads (attiecas noteikumi un nosacījumi). Vairāk par šo tēmu var uzzināt šeit.
Piemērs.
Ja neatrodat savu aktivizācijas kodu vai arī nesaņēmāt e-pasta ziņojumu ar šo kodu, pārbaudiet savu surogātpasta mapi. Ja nekad neesat saņēmis reģistrācijas e-pasta ziņojumu, sazinieties ar mums.
2. opcija. Jūs iegādājāties paplašinātas garantijas karti.
Aktivizācijas kods ir paplašinātās garantijas kartes aizmugurē.
Piemērs.
Tālāk norādītie modeļi nav piemēroti Sony paplašinātā servisa plāniem:
Ja jums neizdodas aktivizēt savu kodu, sazinieties ar mums.
Ja jums ir 5 gadu paplašinātā garantija (pieejama tikai Apvienotajā Karalistē), kas ir iepriekš reģistrēta starp jūsu tirdzniecības pārstāvi un Sony, iespējams, mums vēl būs jāaktivizē jūsu TV mūsu sistēmā. Lūdzu, sazinieties ar mums, lai personalizētu savu līgumu un norādiet mums precīzu iegādes datumu.
Šī lapa attiecas tikai uz šādām Sony ierīcēm: BRAVIA, videokamerām, kiberkamerām, kamerām ar maināmiem objektīviem, objektīviem, mājas audio (Home Audio) risinājumiem un personīgiem audio (Personal Audio) risinājumiem.
Informāciju par Xperia un Playstation ierīcēm skatiet attiecīgajās tīmekļa vietnēs.
Apmeklējiet mūsu remontu sadaļu.