Home

Paplašinātās garantijas aktivizācija

       This Extended Warranty is only applicable for products purchased within one of the following territories: Albania, Austria, Belgium, Bosnia & Herzegovina, Bulgaria, Croatia, Cyprus, Czech Republic, Denmark, Estonia, Finland, France, Germany, Greece, Hungary, Iceland, Israel, Italy, Kosovo, Latvia, Liechtenstein, Lithuania, Luxembourg, Macedonia, Montenegro, The Netherlands, Norway, Poland, Portugal, Republic of Ireland, Romania, Serbia, Slovakia, Slovenia, Spain, Sweden, Switzerland, Türkiye and United Kingdom.


Activate your premium service

Thank you for purchasing a premium services contract with Sony. Only a few more steps to activate it, and you can enjoy all benefits of it. To continue, please type in your activation code (e.g. DICARDACTEW1-VRGZ8G-QTBZRW) . Consult our Questions and Answers if you have trouble finding or activating your code.

 -    
Please indicate that you have read the above text and agree to the Terms and Conditions.


Jautājumi un atbildes


1. opcija. MySony produkta reģistrācijas pasts (tikai kameru produktiem):

Dažu kameru produktu reģistrācijas laikā, iespējams, garantijai tiks piešķirts papildu gads (attiecas noteikumi un nosacījumi). Vairāk par šo tēmu var uzzināt šeit.

Piemērs.
Paplašinātas garantijas produkta reģistrācijas e-pasta ziņojums

Ja neatrodat savu aktivizācijas kodu vai arī nesaņēmāt e-pasta ziņojumu ar šo kodu, pārbaudiet savu surogātpasta mapi. Ja nekad neesat saņēmis reģistrācijas e-pasta ziņojumu, sazinieties ar mums.


2. opcija. Jūs iegādājāties paplašinātas garantijas karti.

Aktivizācijas kods ir paplašinātās garantijas kartes aizmugurē.

Piemērs.
Paplašinātās garantijas kartes aizmugures piemērs

Tālāk norādītie modeļi nav piemēroti Sony paplašinātā servisa plāniem:

  • Televizori: KD-77A1, KD-85ZG9, KD-98ZG9, KD-100ZD9
  • Kameras, videokameras un objektīvi: ILME-FX3, ILME-FX6V, SELC1635G, SEL400F28GM, SEL600F40GM, SAL300F28G2 un SAL500F40G
Lai uzzinātu par citiem paplašinātā servisa plāniem, kas attiecas uz šiem konkrētajiem modeļiem, sazinieties ar savu tirdzniecības pārstāvi.


Ja jums neizdodas aktivizēt savu kodu, sazinieties ar mums.


Ja jums ir 5 gadu paplašinātā garantija (pieejama tikai Apvienotajā Karalistē), kas ir iepriekš reģistrēta starp jūsu tirdzniecības pārstāvi un Sony, iespējams, mums vēl būs jāaktivizē jūsu TV mūsu sistēmā. Lūdzu, sazinieties ar mums, lai personalizētu savu līgumu un norādiet mums precīzu iegādes datumu.

  • Papildinformāciju par mūsu paplašināto garantiju skatiet tīmekļa vietnes lapā Paplašināta garantija.
  • Ja vēlaties iegādāties paplašinātu servisa plānu, sazinieties ar savu tirdzniecības pārstāvi vai veikalu, kurā iegādājāties Sony produktu.
  • Dažu kameru produktu reģistrācijas laikā, iespējams, garantijai tiks piešķirts papildu gads (attiecas noteikumi un nosacījumi). Vairāk par šo tēmu var uzzināt šeit.


Šī lapa attiecas tikai uz šādām Sony ierīcēm: BRAVIA, videokamerām, kiberkamerām, kamerām ar maināmiem objektīviem, objektīviem, mājas audio (Home Audio) risinājumiem un personīgiem audio (Personal Audio) risinājumiem.

Informāciju par Xperia un Playstation ierīcēm skatiet attiecīgajās tīmekļa vietnēs.


Apmeklējiet mūsu remontu sadaļu.